woensdag 24 oktober 2012

lekker zacht, draagt heerlijk.


Ik heb voor mijn zoon van 14 een paar t-shirts en een vest gekocht bij RE-5. De kwaliteit is echt bijzonder goed,en blijft mooi in de was.
De katoen is lekker zacht, draagt heerlijk! Ik merk het aan mijn zoon, die is niet zo bezig met duurzaamheid, maar als de shirts weer schoon in de kast liggen pakt hij ze weer als eerste om aan te doen. 
Gewoon omdat het lekker zit!
Zelf heb ik de 'Paula' besteld, ik wilde graag een maatje groter passen, en na één telefoontje had ik de volgende dag al een andere binnen, en heb ik de eerste teruggestuurd.
Dankjewel Hein! En veel succes!

Hanneke Heijnen

Dit bericht heeft Hanneke geschreven en gevraagd of wij dit op ons  blog willen publiceren.
Hanneke, Onze h-eerlijke en hartelijke dank! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten